Skoldansen igår :) Ruulig kväll idag sötnoousar ! - Fredag.

skoldansen var igår, jag var väldigt rosa :P
menmen, ibörjan ville ja typ bara gå hem igen, för ja såg fan ut som en docka.
och ibörjan va det fett med tråkigt, men sen fick dom upp mig och ja hade feta kul.
men det fanns ju fan inge syre där inne! O:

och simons syrra kom dit, och så dansa dom, och han var fett med duktig ju O: <3
fast vi dansa inte, det skulle tyvärr bara bli pinsamt för mej xd
haha :*
vi var typ ett par hundra där :)
och ja hade allafall skit kul tillslut :)
och sen åkte ja mika och jenny hem vid halv elva ^^.
hihi, men slut om det :)

idag började vi 09.35 och slutade 11.45 och då tog ja sällskap med mickan och bonnie ;)
och på bilden sista minuterna hade vi typ fett med kul, ja ritade på typ alla och när dom försökte rikta på mej typ skrattade ja så mkt och skrek som om ja skulle bli typ våldtagen xd

sen så när ja kom hem, gjorde ja typ frukost/lunch (ris)
och sen läste ja mina omdömen, och så kom min mamma och pappa hem.
och så satt vi oh läste dom och prata,
så eftersommarlovet kommer ja tyvär kanske byta klass elr skola.
och så måste ja börja på stöd svenska.-.-'
har väldigt svårt att lära in flesta saker och så.
blä på allt.

och så fick ja lära mej äntligen hur man ställer upp iolika bajssaken i matte :D
haha grattis tillmej :D
men sen drog ja ut till Simon <3
steffi, e&e charlie och johan ;)
och vi har typ flummat heladagen xd

omg, sen så typ vid 9 tiden var vi typ vid härnevi och skulle dra hem så fick killarna någon jävla ide att gå runt och sjunga som jävla fyllon xd

idag är det oxå ett årsedan min morbror körde ihjäl sig.
R.I.P Lasse. <3
och ja mår faktiskt bättre idag än ja brukar det är fett med bra! :D
ja kommer tyvärr inte på något att skriva om just nu.. :/


JO!

EMh min bebis är hemma igen. ja är fett glad ! jag har saknat henne såmkt, blev så glad när ja såg henne, och ja pussa och krama henne så otroligt mkt !  :D

nu tog allt slut,.
imorrn vet jai nte riktigt va jag ska göra, typ vah med E&E hoppas:D <3
och sen ah .. ^^
Men ha det bra så skriver ja mer imorrn,


pusssssssssss :* /// Miiikaela. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

viiiii ska vara :D<3

2009-05-09 @ 10:48:31
URL: http://aalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0