Onsdagkväll, och längtar typ inte till imorrn :S

hejjsaan alla där ute!
idag så va dagen rätt bra, ja va pigg idag allafall, och först ha de vi sovmorron,
och sedan hål från matten :D
och sen va det då dansträning, men ja och ecca typ skolka, så vi stod och dansa utanför ist och typ flumma ihjäl oss?! xd
omg, men efter skolish time, drog jag och H&M till Mickan, vi käkade pasta ringar i tomatsås och mackor :D <3
mumsigt,
sen glodde vi filmen, ' i know who killed me '
den är äckligt bra, xd
och så åt vi typ chilichips, och mickan kunde inte äta en utan att dricka vatten och ja typ blev kär i chipsen,
och sen när ja ätit typ ap mkt, kom ja på att det är ju min bantningsdag idag.
så ja vart typ skit sur på mej själv,
och sen såklart, köper mamma hem massor med gott .
åh vad ja hatar mat!
det är så äckligt gott !
 blä blä!!

menmen, nu har ja typ suttit och deppat i några timmar,
typ saknar pappa så inihelvete!!!!!!!!!! <3

menmen, nu sitter ja typ och smsar med älskling som ja inte hann va med idag bara fatt min mamma som vanlig ska dampa över små grejer -.-''
 och som ni ser längtar ja INTE till imorrn,
då är det skoldansen, och ja vill typ inte dit samtidigt som jag vill! :/
menmen,

nu har ja inge mer att säga än att,
ja verkligen älskar min finaste och underbarste! och spc dig simon och dig mickan! <3
ni två är det bästa som hänt mej ! <3

Men ha det bra !!

Pusss :* // Miikaela <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vet jag.

Att du bara ljugit om de också. -.-'

2009-05-08 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0