Mikaela&Mikaela <3 .. Lördag och fyra veckor med älskling :*

Hejsan hopsan!
godmorgon allesammans!
idag vaknade ja och läste lite,
Sen tog ja hand om disken.
och satte mej här och åt frulle ;)


Idag ska ja va med Simon och Jenny.
Och Mikaela Kanske hänkar. ? <3
inte så mkt bestämt allafall, men dagen blir nog rulig :)


Mikela. 9 underbart fina år med dig asså!
det hår engetligen inte att beskriva mer ord hur mkt ja verkligen älskar dig.

Du är mitt allt!
Vi kan prata om allt med varandra, Killar, kärlek, hat, svek, Problem. ALLT! <3
och vi ställer alltis upp för varann, och det fina med dig är att du verkligen litar på mig! <3
Just nu är du det bästa som finns imitt liv, Om du skulle lämna mej, vad ska ja då leva för?
detär ju liksom Mikaela&Mikaela, <3


Jag älskar dig B-vän! <3





Kommentarer
Postat av: Mickan♥

Naaw, Mikaela&Mikaela,så ska de föralltid vara!♥

du är den finaste jag har,skulle du lämna mig så har jag liksom inget kvar!♥

B'vän jag älskar dig mest i världen!

// din Mikaela ♥

2009-05-16 @ 14:27:33
URL: http://mikkssx.blogg.se/
Postat av: emmma'

grattis :)

2009-05-16 @ 14:58:14
URL: http://aalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0