Jaaaah förstör allt och så är det...

Tänkt att ja alltid ska förstöra allt. ?
varför alltid jag?
nu har ja fått en kompis att känna sig utanför och ja är hemskt ledsen för det hanna!
men ja lovar du ska få henne, du får henne för dig själv.
ja ska inte ta henne ifrån dig,
jag lovar.

men det är alltid så, ja förstör A L L T .
så enkelt är det bara.

dagen va typ snabb men seg,
varit jävligt trött idag.
träffade ingen idag,
somna när ja kom hem typ.
ja så jävla trött,
men ja sova typ bara en timma -.-'''

saknar Simon, önska han va här nu, för ja känner mej ensam och typ ledsen, :/<3


'Jag vill inte se det mer jag vill inte minnas
men även om jag blundar finns det alltid där '

En del faller vackert en del faller hårt,
en del faller alltid, alltid ner i hål.

En del hittar inget en fel hittar allt
en del hittar bara sådant som inte räknas alls.

jag vet att du lever mitt ibland
fast mitt i ingenstans mitt i allt det dära
du försöker ge ett namn.

Jag vet att du odlar vingar för din hud blitt för trång
jag vet att du försöker flyga bort någonstans med dem.

Jag fick inte gråta skriva eller viska
men nu när hemligheten inte längre är vår
slåss jag med mig själv för att våga
svslöja det som aldrig fick bli sagt.

Men jag orkar inte fly från något
som alltid förljer efter, som alltid hinner ikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0