dagen började bra, men hur slutar den ?

Ja, dagen började ju rätt bra.
Va med Jenny, Ellie och philip först,
Sen kom simon.
Sen så gick philip ^^
och så stack vi till råby för jennyo ch ellie va hungriga (det va gratis mat)

och sen stack vi mot tessen, men stannad och snacka med hanna SAtu och Frida,
drog till vivo och vänta på tessi,
oh så hanlda dom typ godis lite chips och cola. (?)
sen tagga vi tilltessie och glodde titanic,
men sen va ja tvungen att dra hem och städa mitt rum.
har letat överallt och mitt bankomatkort är BORTA!!!!
jag får damp och min mamma får snart reda på det och hon kommer fan lacka som fan!!!!

ajja, men innan ja drog hem sen på kvällen, sminkade mina söta babes migg till FJORTIS !
assu seriöst, ja va helt jävla neger, och fjortis steck och allt jävla anus skit O:

och simon fick bli emo. bra blandning (?) <3

haha har inge mer att skriva nu,
puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0