Förlåt är allt ja kan säga.

Nu förstår jag.
Förlåt om ja aldrig förstått tidigare.
jag vet att jag svikit dig ett par miljoner ggr.
Det är inte meningen att "glömma bort" dig, men hur ska ja göra
när du är sur besviken och ledsen?
det är lite svårt för mej att hantera.
Jag litar på dig det borde du veta.
Du har fått veta det nu och ja vet att du inte är glad över saken.
och ja har berättat saker utan att berätta för dig först.
Nu är det tyvärr bara än sak.
men den är inte stor.
och ja kan inte skriva ut den här med tanke på vem som kanske kollar in.
Och ja blir inte sur over ditt inlägg, bara glad att du berättar.

Jag är ledsen om ja inte är perfekt.
Jag är ledsen om ja inte är den som du verkligen behöver,
att ja inte är som du vill att ja ska vara.
jag vet att ja har sagt flera ggr hur ja ska förändras, göra allt för dig.
men det är en sak som inte går.
Alla förändras någongång i livet.
min tur vart nu,
och ja vill göra det för dig, men det går bara inte!
hur mkt ja än försöker!

och ja är hemska ledsen om ja gjort dig ledsen, deppig fårr det mått dåligt.
jag är ledsen om ja förstört något i ditt liv.
Ja är verkligen ledsen
jag vet att du inte kommer tro något av mina ord.
men ja vill att du ska tro dom.
för den här gånger talar jag ren sanning.

jag är verkligen ledsen att allt skulle bli såhär.
ja är verkligen det!
ja vill göra allt bra, få allt att funka men båda måste du verkligen vilja?
och det verkar som om det inte blir så den här gången.. ?
det känns som om ja förstört allt.
som om ja kastat hela skiten.
ja vet inte vad ja sak göra.
Jag saknar dig. Saknar oss två.
Saknar allt.
Men det blir visst inget mer oss, vi. elr.. ?
Men ja lovar du slipper mej sen tillslut.
ja ska flytta och då slipper du tänkta på mig, hur ja mår, och va dig själv.
jag vill bara säga att ja älskar dig, & ett stoooooort.

F Ö R L Å T !




// Mikaela.


Kommentarer
Postat av: stephanie

Sry tror dig inte.

De gör inget om du flyttar.

jG vill lösa men efter en vecka igen är de samma sak. de är allt ja kan säga nu är att jag inte kan.

Lita på dig. Ja litar inte på dig. de är svårt!

Jävligt svårt.

Sry.

Men de ända du finns är när ja ser dig i skolan. resten av dagarna finns inte du för mig. sry. sånt är livet mikaela och du måste lära dig att leva me de.

Leva utan mig.

För de är över. Verkjligen över.. :/ <///////////////3

2009-04-23 @ 09:17:58
URL: http://ssteffih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0